ایران سایت

مقالات مفید و آموزنده

ایران سایت

مقالات مفید و آموزنده

  • ۰
  • ۰

 

استعلام بیمه ثالث ایران

مقدمه

استعلام بیمه ثالث ایران را می‌توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت انجام دهید و نیازی هم به حضور در شعب بیمه ندارید. از آن‌جایی که قوانین جدید برای بیمه شخص ثالث وضع شده است، لازم دانستیم که قوانین جدید سال 1400 را با شما در میان بگذاریم.

بیمه ثالث ایران

استعلام بیمه ثالث ایران و قوانین جدید آن

به طورکلی قوانین بیمه شخص ثالث از سال 96 به بعد دچار تغییراتی شد.همان‌طور که می‌دانید، بیمه شخص ثالث تخفیف عدم خسارت دارد. به این معنی که اگر تصادفی نداشتید و پولی از بیمه نگرفتید، تخفیف می‌گیرید. قبل از سال 96 این امکان وجود داشت که تخفیف را به مالک جدید خودرو انتقال داد، اما در حال حاضر این قانون تغییر پیدا کرده است و تنها این تخفیف به نام خود راننده خواهد بود.

قانونی دیگری که درباره استعلام بیمه ثالث ایران تغییر کرده است، قانون رانندگان با نمره منفی بالا است. این رانندگان نسبت به سایرین حق بیمه بیشتری پرداخت می‌کنند؛ چون سابقه تصادف بالایی دارند و ریسک آن‌ها هم بالاتر است. قانون جدید دیگری هم که وضع شده است، مربوط به خود بیمه است. اگر حادثه رانندگی به خاطر راه، جاده یا نبودن علائم رانندگی رخ دهد، این امکان برای بیمه وجود دارد که از ارگان مربوطه خسارت بگیرد.

صحبت آخر

تا سال 97 بیمه شخص ثالث کوپن داشت؛ اما بعد از آن کوپن هم از بیمه حذف شد. در گذشته که اطلاعات وارد سیستم نمی‌شدند، از تعداد کوپن‌ها به تعداد تصادفات راننده پی می‌بردند. حالا دیگری نیازی به کوپن وجود ندارد و همه چیز به صورت لحظه‌ای در سیستم موجود است و هرگاه لازم باشد می‌توان سوابق راننده را مشاهده کرد. یکی دیگر از تغییرات استعلام بیمه ثالث ایران این است که به غیر از سایت، اپلیکیشین‌هایی هم معرفی شده‌اند که رانندگان در هر ساعت از شبانه روز که خواستند، به راحتی می‌توانند بیمه ثالث را خریداری کنند.

مطالبی که شاید برای شما نیز مفید باشد

بیمه ثالث ایران اقساطی

خرید بیمه شخص ثالث ایران

بیمه ثالث ایران قیمت

استعلام بیمه ثالث ایران

 

  • ۰۰/۰۸/۰۷
  • paham mirzaee

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی