ایران سایت

مقالات مفید و آموزنده

ایران سایت

مقالات مفید و آموزنده

  • ۰
  • ۰

انواع اپلیکیشن

انواع اپلیکیشن

در سالهای اخیر تولید و طراحی اپلیکیشن یکی از شیوه های معرفی خدمات و یا گسترش کسب و کار بوده است. ازهمین جهت است که افراد تمایل بسیاری به تولید اپلیکیشن و یا حتی خرید اپلیکیشن آماده  دارند. با اولین مراجعه به شرکت های طراحی اپلیکیشن با انواع مختلفی از توضیحات و قیمت ها مواجه میشویم که انتخاب آنها نیاز به اطلاعات اولیه در مورد اپلیکیشن ها دارد.

انواع اپلیکیشن ها از نظر نوع طراحی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. در این بخش به معرفی اولیه این انواع می‌پردازیم. تا جایی که امکان پذیر باشد از اصطلاحات فنی در این مطلب استفاده نکرده و از زبان ساده برای توضیحات استفاده خواهیم کرد.

  1. اپلیکیشن وب ویو : نوعی از اپلیکیشن است که صفحات وب را در گوشی‌های موبایل به نمایش میگذارد. وب ویو درواقع نقش یک مرورگر اختصاصی برای صفحات وب را خواهد داشت. وب ویوها معمولا بسیار ارزان قیمت هستند. وب ویو ها تکنولوژی اندرویدی پیشرفته ای ندارند و همچنین امکان اتصال به بخش های هوشمند موبایل را ندارند.
  2. اپلیکیشن های هیبریدی: این نوع اپلیکیشن ها در واقع ترکیبی از تکنولوژی وب ویو و اندروید را با یکدیگر ترکیب کرده اند. نمایش صفحات در این نوع از اپلیکیشن‌ها به صورت وب ویو های پیشرفته است و در عین حال از تکنولوژی ااندروید برای بخش های این اپلیکیشن استفاده شده است. به همین جهت است که اپ های هیبریدی امکان استفاده از ارتباط با بخش های داخلی گوشی های موبایل را نیز دارند. بخش هایی از جمله نقشه و موارد تعبیه شده برای موبایل
  3. اپلیکیشن native: اپ نیتیو به مفهوم ان است که در طراحی اپلیکیشن از زبان اصلی و پایه استفاده شده است. به عنوان مثال اپلیکیشن نیتیو اندرویدی به مفهوم آن است که ازدر طراحی این برنامه از java استفاده شده است. به همین دلیل است که اپلیکیشن های native معمولا بیشترین سرعتو بشترین قابلیت گسترش را دارند.

اپلیکیشن های وب ویو برای مواردی که وب سایت با هزینه بالا طراحی شده و نیاز به هماهنگی وب سایت و اپلیکیشن می باشد بسیار مناسب است. وب ویو ها در ورژن های پیشرفته امکان ارسال نوتیفیکیشن و افزودن موارد و منوهای مجزا  از سایت نیز می‌باشند.

اپ های هیبریدی گزینه هایی با کارایی کمتر هستند و با توجه به رشد اپلیکیشن ها دیگر مورد استقبال کاربران نیستند.

اپ های nativ مناسب ترین گزینه برای گسترش اپلیکیشن ها هستند. اما هزینه های این اپ ها معمولا بالا هستند. اگر مسئله هزینه را در نظز نگیریم این نوع اپلیکیشن ویزگی های بسیار مثبتی را دارد.

 مطالب مرتبط دیگر:

خرید اپلیکیشن آماده

طراحی اپلیکیشن

خرید اپلیکیشن

  • ۹۹/۱۱/۲۶
  • paham mirzaee

نظرات (۱)

  • تبدیل سایت به اپلیکیشن با اپ کارا
  • "اپ کارا ، سرویسی آنلاین جهت ساخت اپلیکیشن وب ویو پیشرفته و حرفه ای، برای وب سایت های ریسپانسیو و یا دارای نسخه موبایل است. در روش ساخت اپ webview، نسخه موبایل وب سایت شما با همان امکانات، به اپلیکیشن app (نرم افزار) حرفه ای اندروید تبدیل می گردد و مانند یک مرورگر عمل می کند. برای استفاده از این سرویس، فقط آدرس سایت مورد نظر نیاز است و هیچ نیازی به تغییر، بارگذاری و یا کدنویسی مجدد در وب سایت فعلی شما نیست.

    اگر وب سایت شما دارای طراحی بهینه برای موبایل می باشد، هم اکنون می توانید اپلیکیشن اندروید وب سایت خود را نیز راه اندازی نمایید. با استفاده از سرویس اپ کارا دیگر نیازی به صرف  وقت و هزینه زیاد برای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل نیست و شما می توانید در کمترین زمان اپلیکیشن سایت خود را ساخته و به کاربران خود عرضه نمایید. با تبدیل وب سایت به اپلیکیشن موبایل اندروید، کاربران شما دسترسی بهتری به مطالب و امکانات سایت شما بصورت آنلاین خواهند داشت.

    "

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی